Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2021

Βούλγαροι και Αλβανοί επενδυτές στην Κεντρική Μακεδονία!


 Ενδιαφέροντα τα στοιχεία από την ελληνική κτηματαγορά, εν μέσω πανδημίας. Μπορεί στο Νότιο Αιγαίο να επένδυσαν σε αγορές ακινήτων, Γάλλοι, Άγγλοι, Ελβετοί και Ιταλοί, στην περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας οι επενδυτές ήταν Βούλγαροι και Αλβανοί, αγοράζοντας ακίνητα αξίας από 91.000  έως 180.000 ευρώ.Εννέα στα δέκα ακίνητα που πουλήθηκαν πανελλαδικά το 2020 αφορούσαν μεταχειρισμένες κατοικίες, ενώ έξι στα δέκα έχριζαν ανακαίνισης. Η πλειονότητα των διαμερισμάτων αγοράστηκε από Έλληνες, οικογενειάρχες που βρίσκονται σε παραγωγική ηλικία μεταξύ 30 με 55 ετών. Μάλιστα το 50% των αγοραστών έχουν λάβει  ανώτατη  εκπαίδευση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ξεκινάει η λειτουργία του Δημοτικού Κολυμβητηρίου Αλεξάνδρειας αύριο Παρασκευή, 26 Ιουνίου

  Ο Δήμος Αλεξάνδρειας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη λειτουργίας του Δημοτικού Κολυμβητηρίου για τη φετινή καλοκαι...