Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2021

Είμαι και θέλω!

 


Παγκόσμια ημέρα κατά καρκίνου η 4η Φεβρουαρίου. Στην Ελλάδα αποτελεί την δεύτερη αιτία θανάτων, μετά τα καρδιαγγειακά νοσήματα.Το σύνθημα της ελληνικής αντικαρκινικής εταιρείας "είμαι και θέλω" , καθώς και το "είμαι και θα είμαι" αναδεικνύει το γεγονός ότι ο καρκίνος δεν είναι η "κακιά αρρώστια" ή η "επάρατος νόσος", όπως την περιέγραφαν στο παρελθόν οι άνθρωποι, φοβούμενοι να την αντιμετωπίσουν. Με τις νέες θεραπείες, αλλά και τις προληπτικές εξετάσεις, η υπόθεση του καρκίνου είναι ιάσιμη. Αρκεί σε αυτό τον αγώνα να βοηθήσουμε όλοι μας. Προσέχοντας την διατροφή μας, το αλκοόλ, κάνοντας άσκηση και κυρίως; Κόβοντας ΑΜΕΣΑ το τσιγάρο, που αποδεδειγμένα σκοτώνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...