Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2021

Το 5G ήρθε στη Νάουσα!

 


Το 5G ήρθε στη Νάουσα, όπως βλέπουμε στη φωτογραφία μας  241mbps download και 56 mbps upload είναι μια πολύ καλή σύνδεση, που δίνει εξαιρετικά δεδομένα στις

επικοινωνίες και τις καινοφυείς εφαρμογές. Βέβαια, εν συγκρίσει με τα...2.500 mbps των ΗΠΑ, όπως τα είδαμε από τον αγαπητό Αντώνη Σκουλαριώτη, είναι... πταίσμα, αλλά, έστω και έτσι καλορίζικο! Τώρα θα χρειαστούμε και το κινητό μας να, σηκώνει το 5 G, αλλά δεν πειράζει. Λεφτά υπήρχαν!Πέραν του χιούμορ καλή αρχή στην Cosmote και ευχή ο ανταγωνισμός να είναι σκληρός. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...