Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2020

Στον ΠΑΟΚ η Ολίνα Μπαξεβάνου


Την φανέλα του Δικεφάλου του Βορρά θα, φορά πλέον η Ναουσαία Ολίνα Μπαξεβάνου. Της ευχόμαστε τα καλύτερα και πολλά γκολ. Η Ολίνα σε ανακοίνωση της αναφέρει τα εξής:


Με μεγάλη μου χαρά και μέγιστη τιμή βρίσκομαι πλέον και επίσημα στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω ότι από σήμερα ανήκω στην ποδοσφαιρική οικογένεια του ΠΑΟΚ. Θέλω να τους ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη στο

πρόσωπο μου, και φορώντας για πρώτη φορά  την ασπρόμαυρη φανέλα έδωσα

μια υπόσχεση στον εαυτό μου να παλέψω, να δουλέψω σκληρά, να ιδρώσω για

την ομάδα δίνοντας τον καλύτερο αγωνιστικά εαυτό μου. Μέσω του βήματος 

του οποίου μου δίνετε θα ήθελα να ευχαριστήσω πρώτα από όλα την υπέροχοι

οικογένεια μου που είναι πάντα δίπλα μου, την ομάδα που αγωνιζόμουν όλα

αυτά τα χρόνια  τον Αγροτικό Αστέρα Αγίας Βαρβάρας για την συμβολή τους,

τους προπονητές μου Γ Γιαννου, Α Παπατζικο, Γ Κουλακιωτη, τις

συμπαίκτριες μου που όλες μαζί παλέψαμε με ιδρώτα για να φέρουμε την

ομάδα στα σαλόνια τις Α εθνικής, και τις εύχομαι ολόψυχα  καλή

αγωνιστική χρονιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου