Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2020

Ομόφωνα αθώος ο Παναγιώτης Γκυρίνης

 


Ομόφωνα αθώος κρίθηκε ο δήμαρχος Αλεξάνδρειας, Παναγιώτης Γκυρίνης, κατά την διάρκεια της ακροαματικής διαδικασίας της εκδίκασης μήνυσης που είχε καταθέσει, προ ετών, ο τότε επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας του δημοτικού συμβουλίου, για νόθευση εγγράφων που αφορούσαν τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του δήμου. Στην Ελλάδα πάντως ισχύει το εξής απίστευτο. Άπαντες να δικάζονται από τον φυσικό τους δικαστή, πλην βουλευτών και υπουργών, που διαθέτουν ασυλία. Μπορεί στην Βουλή να τρώγονται σαν τα...κοκόρια Άδωνις και Πολάκης, αλλά ο πρώτος καταψήφισε την άρση της ασυλίας του δευτέρου για συκοφαντική δυσφήμηση που κατατέθηκε εναντίον του! Κατά το "κόρακος, κοράκου, μάτι δεν βγάζει"! Οι αιρετοί φυσικά των υπολοίπων βαθμίδων ταλαιπωρούνται επί μακρόν, κατά την διάρκεια της θητείας τους, στις δικαστικές αίθουσες, τις περισσότερες δε των περιπτώσεων αδίκως!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...