Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2020

Δυναμική παρουσία των εμπόρων, παρά τις δυσμενείς οικονομικές συνθήκες!


 Δυναμική η παρουσία των 289 εμπόρων της Βέροιας, που ψήφισαν στις εκλογές του οικείου  Εμπορικού Συλλόγου. Παρά τις δυσμενείς οικονομικές συνθήκες ο υγιής συνδικαλισμός του ιδιωτικού τομέα, που έχει δεχτεί ως "σαμάρι" όλα τα φορτία των μνημονίων, αλλά και του κορωνοϊού, είναι θετικό σημείο αναφοράς για τον τόπο μας. Με 10 αντιπροσώπους στην Ομοσπονδία Εμπορικών Συλλόγων της Μακεδονίας, ο "Εμπορικός" της Βέροιας αποτελεί μια ξεχωριστή οντότητα στον χώρο. Δεν μπορούμε να μην επισημάνουμε και την εμπιστοσύνη των συναδέλφων της στην Νανά Πλιάτσικα-Τσιπουρίδου, που πήρε διπλάσιους σταυρούς από τον δεύτερο που εκλέγεται στο διοικητικό συμβούλιο, δείγμα ότι ο αγώνας της τόσων χρόνων, εκτιμάται από τους συναδέλφους της. Ευχές και από εμάς για γρήγορη αναστροφή της οικονομίας και επιτέλους κέρδη και όχι ζημιές στους εμπόρους και επαγγελματίες της Βέροιας και της Ημαθίας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...