Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2020

Σαράκι – του Γρηγόρη Σακαλή

Κυνηγημένοι
απ’ τους εχθρούς της αγάπης
κουρνιάσαμε
σε κλαδιά δέντρων
σαν τα πουλιά
για να γλιτώσουμε το βόλι

κοιτάξαμε
ν’ αποφύγουμε το κακό
γιατί εμείς δεν πιστεύουμε
στο «οφθαλμός αντί οφθαλμού»
πληγωμένοι
απ’ τους φορείς του μίσους
του φθόνου και της υποκρισίας
κοιτάμε να ζήσουμε
ειρηνικά
χωρίς εχθροπραξίες
με τους συνανθρώπους μας
μα κάποιοι δεν θέλουν
το καλό
είναι δολιοφθορείς
της ζωής των άλλων
είναι το σαράκι της κοινωνίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...