Τετάρτη 5 Αυγούστου 2020

Κι από Αύγουστο χειμώνα;

Λίγες μέρες θα διαρκέσει η "ψυχρή κουρτίνα" που αναμένεται να πλήξει από σήμερα Τετάρτη την χώρα μας και φυσικά την περιοχή μας. Βροχές και το χειρότερο,
καταιγίδες, θα πέσουν σε μια εποχή που κατά βάση είναι από τις πιο θερμές του χρόνου. Πάντως οι μέγιστες τιμές της θερμοκρασίας δεν θα πέσουν κάτω από 30 βαθμούς. Αλλιώς θα αναφωνούσαμε το...από Αύγουστο χειμώνα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θέση Εργασίας στο Τμήμα Marketing του Κέντρου Εκπαίδευσης «Ναουμίδου»

Το Κέντρο Εκπαίδευσης «Ναουμ ίδου» αναζητά συνεργάτη για την στελέχωση του τμήματος Marketing του Κέντρου.   Οι αρμοδιότητες του συνεργάτη...