Τετάρτη 5 Αυγούστου 2020

Στην Αθήνα...αδερφοί μου!

Σε σύσκεψη, σε κεντρικό ξενοδοχείο των Αθηνών, που θα πραγματοποιηθεί σήμερα Τετάρτη 5η Αυγούστου, θα συμμετάσχει ο διοικητής του Νοσοκομείου Ημαθίας, Ηλίας Πλιόγκας. Στην σύσκεψη, που καλεί το υπουργείο υγείας, θα συμμετάσχουν όλοι οι
διοικητές των Νοσοκομείων της χώρας, η Πολιτική Προστασία, το ΕΚΑΒ και οι κατά τον νόμο αρμόδιοι για την πανδημία του κορωνοϊού. Ευχόμαστε να γυρίσει με ευχάριστες ειδήσεις ο διοικητής και να προσέχει τον... συγχρωτισμό (χιούμορ κάνουμε)!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Καλοκαιρινές στιγμές γεμάτες χαμόγελα, μουσική και αγάπη στη γιορτή του ΚΔΑΠ ΑμεΑ Νάουσας

  Μέσα σε ένα κλίμα χαράς, συγκίνησης και ουσιαστικής συνύπαρξης πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη καλοκαιρινή γιορτή του ΚΔΑΠ