Παρασκευή 28 Αυγούστου 2020

Τα...καλά των τηλεδιασκέψεων!

Μετά το...ξεμάτιασμα που είχαμε στον διαδικτυακό αέρα της, μέσω τηλεδιάσκεψης, συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης, το είδαμε και αυτό στην Καλαμάτα. Πρόεδρος τοπικής κοινότητας έριξε έναν μεσημεριανό υπνάκο on camera, κατά την ώρα της τηλεδιάσκεψης.Ένα από
τα...καλά της σύγχρονης τεχνολογίας, το ότι μπορείς να συνεδριάζεις και με πυτζάμες. Τώρα όσο αφορά τον συγκεκριμένο πρόεδρο, όπως αναφέρουν τα σχετικά δημοσιεύματα, όχι μόνο δεν ενοχλήθηκε από τα παράπονα των συναδέλφων του, αλλά άλλαξε και πλευρό. Μήπως πρέπει και οι συνεδριάσεις της Βουλής των Ελλήνων πρέπει να γίνονται με τηλεδιάσκεψη. Να έχουν και οι βουλευτές την...άπλα τους, χωρίς κουστούμια και γραβάτες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...