Τετάρτη 8 Ιουλίου 2020

Τον πρώτο βαθμό της ιερωσύνης έλαβε ο καλός συνάδελφος π. Κοσμάς Καραγιάννης

Τον πρώτο βαθμό της ιερωσύνης έλαβε από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη μας, ο καλός συνάδελφος, π.
Κοσμάς Καραγιάννης, το πρωί της Τρίτης 7ης Ιουλίου, κατά την
διάρκεια της τέλεσης θείας λειτουργίας στην Ι.Μ Αγίας Κυριακής στο Λουτρό της Ημαθίας. Ο νέος μας ιεροδιάκονος, πατέρας Κοσμάς, είναι πάντοτε πρόθυμος να εξυπηρετήσει τους δημοσιογράφους, προσφέροντας σημαντικά στο έργο προβολής της Ιεράς Μητρόπολης Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας. Να τον χαίρεται η αδελφότητα της Παναγίας Δοβρά και οι κατά σάρκα συγγενείς του. Και από εμάς το άξιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...