Δευτέρα 22 Ιουνίου 2020

Οι αναμνήσεις του Απόστολου για τον πατέρα του, Γιώργο!

"Πέρασαν κιόλας 20 χρόνια. Μας λείπεις..." γράφει ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, για τον αείμνηστο πατέρα του, Γιώργο, που υπηρέτησε από υπουργικούς
θώκους τις κυβερνήσεις Καραμανλή, Ράλλη και Μητσοτάκη. Η ανάρτηση, ανήμερα της γιορτής του πατέρα, με τον Απόστολο να βρίσκεται στην αγκαλιά του πατέρα του, που τόσο του μοιάζει! Όντως προσωπικότητες, όπως ο Γιώργος Τζιτζικώστας, λείπουν από το πολιτικό σκηνικό του τόπου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...