Παρασκευή 1 Μαΐου 2020

Ευχαριστήριο της Αγαθοεργού Αδελφότητας Κυριών Νάουσας

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Αγαθοεργού Αδελφότητας Κυριών Νάουσας θα ήθελα να ευχαριστήσει δημόσια την Πρόεδρο του Νομικού Προσώπου Κοινωνικής Πολιτικής και Αλληλεγγύης του Δήμου Νάουσας Κυρία
Στεργιανή Αραμπατζή.
Για ακόμα μια φορά απέδειξε έμπρακτα την στήριξή της στο φιλανθρωπικό έργο του Συλλόγου μας, προσφέροντας 20 κλουβάκια με βασικά είδη διατροφής ( ελαιόλαδο, μακαρόνια, ρύζι κλπ. ) για την διανομή τους σε άπορες οικογένειες του σωματείου μας. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...