Παρασκευή 1 Μαΐου 2020

Χρήστος Γιαννακάκης στην ΕΡΤ:Τεστ για κορωνοϊό και 14ημερη καραντίνα για τους αλβανούς εργάτες γης

Στο απογευματινό δελτίο ειδήσεων της Πέμπτης 30ης Απριλίου μίλησε ο πρόεδρος της Κοινοπραξίας Συνεταιρισμών Ομάδων Παραγωγών Ημαθίας, Χρήστος Γιαννακάκης, αναφορικά με την έλευση των Αλβανών εργατών γης στην χώρα μας. Το ζήτημα βρίσκεται σε καλό δρόμο και όπως δήλωσε ο κ.
Γιαννακάκης οι εισερχόμενοι στην χώρα μας εργάτες θα κάνουν το τεστ για τον κορωνοϊό και κατόπιν θα μπουν σε 14ημερη καραντίνα στο αγρόκτημα όπου και θα απασχοληθούν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...