Πέμπτη 7 Μαΐου 2020

Ομόφωνα οι δράσεις για τα 101 χρόνια της ποντιακής γενοκτονίας

Ομόφωνα εγκρίθηκε από τις παρατάξεις του δημοτικού συμβουλίου Βέροιας, η επανάληψη των δράσεων στο δημαρχείο, που πρότεινε ο Κώστας Βοργιαζίδης, όπως ανάρτηση πανό και φωτισμός του σε κόκκινο και μαύρο χρώμα, για τις εκδηλώσεις των 101 χρόνων από την γενοκτονία των
Ποντίων από τους Τούρκους. Δυστυχώς τα μέτρα για την πανδημία δεν προβλέπουν μαζικές συγκεντρώσεις, αλλά θα μπορούσε, γιατί όχι, να γίνουν εκδηλώσεις, με την τήρηση των...δυο μέτρων απόστασης, ο ένας από τον άλλο, όπως έπραξε το ΚΚΕ την Πρωτομαγιά στο Σύνταγμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...