Τρίτη 28 Απριλίου 2020

Βλάβη στον δημοτικό φωτισμό σε Βέροια και Νάουσα

Στο σκοτάδι βρίσκονται οι δρόμοι της Νάουσας, αλλά και της Βέροιας.
Όπως μας πληροφόρησε σε επικοινωνία που είχαμε, ο δήμαρχος Νάουσας Νικόλας
Καρανικόλας, το πρόβλημα, είναι της ΔΕΗ. Η θετική πλευρά του σκότους, στον δημοτικό φωτισμό, είναι ότι προσφέρεται για ρομαντικούς περιπάτους! Προσοχή μόνο μην ανάψετε... λαμπάδες και σας συλλάβει ο Χαρδαλιάς!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...