Τρίτη 28 Απριλίου 2020

Παρ ολίγον δυστύχημα σε διάβαση πεζών στη Νάουσα. Αυτοκίνητο έτρεχε στους άδειος δρόμους με μεγάλη ταχύτητα!

Παρ ολίγον δυστύχημα σε διάβαση πεζών στη Νάουσα, στην διασταύρωση Ζαφειράκη και Δημαρχίας, πριν λίγη ώρα. Το ευτύχημα είναι ότι μόλις 3 λεπτά πριν άναψε ο Δημοτικός φωτισμός που είχε βλάβη. Έτσι
σώθηκε, αλλά σίγουρα θα το θυμάται για πολύ καιρό ο πεζός που.... "τόλμησε" να διασχίσει την διάβαση!Οδηγός αυτοκινήτου παλιάς τεχνολογίας φρενάρισε απότομα, παραβιάζοντας όχι μόνο τον ΚΟΚ αλλά κάθε ανθρώπινη λογική και κόλλησε πάνω στον πεζό, χωρίς να τον τραυματίσει.Η δικαιολογία; Είχε.... φώτα και δεν είδε τον πεζό! Δυστυχώς αντί η φυσική ηγεσία της ΕΛΑΣ αντί να ασχοληθεί με την πάταξη τέτοιων συμπεριφορών, έχει βάλει τους αστυφύλακες μέχρι να... θερμομετρούν εισερχόμενους σε δικαστικά Μέγαρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...