Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2020

Ο ΤΟΕΒ ΑΡΑΠΙΤΣΗΣ Νάουσας ευχαριστεί τον αντιπεριφερειάρχη Ημαθίας, Κώστα Καλαϊτζίδη

Ο πρόεδρος και το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΟΕΒ ΑΡΑΠΙΤΣΗΣ ΝΑΟΥΣΗΣ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ Δημόσια τον Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Ημαθίας κ. Καλαϊτζίδη Κωνσταντίνο για την άψογη συνεργασία, την αμέριστη στήριξη στα προβλήματα του Οργανισμού μας, με αποτέλεσμα να ανακοινωθούν έργα εξοικονόμησης νερού (κλειστά δίκτυα) και
ενέργειας (φωτοβολταϊκό) προϋπολογισμού 2.158.699€.
Ο αγαπητός μας συνδημότης, ο οποίος είναι και μέλος του Οργανισμού μας, αποδεικνύει για ακόμη μια φορά ότι βρίσκεται πάντα δίπλα στα προβλήματά μας είτε αυτά είναι θεσμικά είτε λειτουργικά. Είμαστε βέβαιοι ότι και στο μέλλον αυτό θα συνεχίζει να πράττει  γιατί αγαπάει τον τόπο του.
Ευχόμαστε ειλικρινά καλή συνέχεια στο έργο του.

Για το Δ.Σ. του ΤΟΕΒ
Ο Πρόεδρος
ΑΔΑΜΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...