Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2020

Έκοψε την βασιλόπιτα του το ΥΦΑΔΙ

Σε ζεστή ατμόσφαιρα, γεμάτη αισιοδοξία και προσδοκίες για τον νέο χρόνο, έκοψε την βασιλόπιτά του η οικογένεια του ΥΦΑΔΙΟΥ. Παιδιά, γονείς και εθελοντές δώσανε ραντεβού στο καφέ του Τζέπου, όπου μοιράστηκαν όμορφες στιγμές, αντάλλαξαν ευχές από καρδιάς και έμαθαν από τον π.
Νικόλαο Παπαθεοδώρου την ιστορία του εθίμου της βασιλόπιτας. Το φλουρί έπεσε στον επί χρόνια εθελοντή του ΥΦΑΔΙΟΥ Κώστα Σιούγγαρη. Ιδιαίτερες ευχαριστίες στον Γιώργο και την Νάντια Τζέπου για το πλούσιο μπουφέ και την αγάπη τους, την οποία δείχνουν έμπρακτα εδώ και πολλά χρόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...