Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2020

Την βασιλόπιτα της έκοψε η Θρακική Εστία Βέροιας



Την Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2020 πραγματοποιήθηκε η κοπή της Βασιλόπιτας μας, με παρουσία τοπικών αρχών, μελών, χορευτών, φίλων και συνεργατών του συλλόγου.
Την Βασιλόπιτα ευλόγησε ο Πανοσιολογιότατος Αρχιμανδρίτης π. Γρηγόριος Μάζας ο οποίος μας
μετέφερε της ευλογίες του Μητροπολίτη μας κ. Παντελεήμονα.
Στην Βασιλόπιτα τυχερός στο φλουρί ήταν ο περιφερειακός σύμβουλος  κ. Απόστολος Νεστορόπουλος που πήρε ως δώρο ένα βιβλίο από τις εκδόσεις μας, από τα βασιλοπιτάκια που μοιράστηκαν τυχερή στάθηκε η κ. Βάσω Πλιάτσιακα (μέλος μας), όπου ως δώρο πήρε προσκλήσεις για τον χορό που διοργανώνει η Θρακική Εστία Βέροιας, και στο παιδικό του χορευτικού τμήματος ο νεαρός Λεπιδάς Δαβίδ.
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν οι Βουλευτές Ημαθίας κ. Τσαβδαρίδης και Μπαρτζώκας, περιφερειακός σύμβουλος Απόστολος Νεστορόπουλος, ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών Στέλιος Ασλάνογλου, η Αντιδήμαρχος Παιδείας Συρμούλα Τζίμα-Τόπη, ο εκπρόσωπος της Ι Μεραρχίας Πεζικού, ο εκπρόσωπος της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ημαθίας, ο δημοτικός σύμβουλος Καλλίστρατος Γρηγοριάδης, ο πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Συκιάς "Βάντα" Κώστας Ζιάκας ο Τόπης Αθανάσιος, ο  Μπαϊρακταρίδης Χάρης, μέλη μας και φίλοι της Θρακικής Εστίας Βεροίας.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στην κ. Τενεκετζόγλου-Μαλιάρα Ανθούλα για την συνεχή και ανιδιοτελή προσφορά της και τον Φαναριώτη Αθανάσιο για την αδιάκοπη βοήθεια του σε όλες τις εκδηλώσεις μας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...