Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2019

Ημαθία. Μπήκαν τα πρώτα δύο πρόστιμα για τσιγάρο!

Τα δύο πρώτα πρόστιμα για τσιγάρο μπήκαν στην Ημαθία το βράδυ του Σαββάτου 30 Νοεμβρίου. Συγκεκριμένα σε ελέγχους που
↘πραγματοποίησε η Διεύθυνση Αστυνομίας Ημαθίας σε περιοχές του Δήμου Βέροιας βεβαιώθηκαν δύο παραβάσεις για κάπνισμα σε εσωτερικούς δημόσιους χώρους και επιβλήθηκε πρόστιμο 500 ευρώ, ανά περίπτωση, στους παραβάτες. Καλό θα ειναι λοιπόν να το... σκεφτούνν μαγαζάτορες και πελάτες γιατί τα πρόστιμα είναι ακόμη πιο αυστηρά σε περίπτωση υποτροπής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι " Σελίδες που...χόρεψαν" στο θερινό θέατρο της Νάουσας

 Στο κατάμεστο Θερινό Δημοτικό Θέατρο Νάουσας πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 η ετήσια παράσταση με τίτλο