Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2019

Συνεδριάζει σήμερα Παρασκευή στη Νάουσα, το διοικητικό συμβούλιο της ΔΕΘ-Helexpo!


Στη Νάουσα θα πραγματοποιηθεί σήμερα Παρασκευή 22α Νοεμβρίου, στις 6,30 το απόγευμα η συνεδρίαση  του διοικητικού της συμβουλίου η ΔΕΘ-Helexpo, στο οποίο μέλος είναι ο Ναουσαίος επιχειρηματίας Γεδεών Βούλης, εκπροσωπώντας τον ΣΕΒΕ. Η συνεδρίαση είναι ανοικτή για τους
πολίτες με την ΔΕΘ-Helexpο να επιζητεί την ανάδειξη των  στενούς δεσμών της με την περιφέρεια, τους φορείς και τις επιχειρήσεις της, αλλά και την ενημέρωση του εκθεσιακού της προγράμματος. Στην συνεδρίαση θα παραβρεθεί ο υφυπουργός Μακεδονίας-Θράκης, Θόδωρος Καράογλου.
Η του οργανισμού θα παρουσιάσει το εκθεσιακό της χαρτοφυλάκιο, τα νέα της εκθεσιακά προϊόντα, τα θεματικά της πάρκα και όλες τις δράσεις της, ενώ θα κάνει ιδιαίτερη αναφορά στο σχέδιο ανάπλασης του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φοιτητές από το Τμήμα Γεωπονίας του ΑΠΘ, στη Νάουσα

  Τη Νάουσα επισκέφτηκαν πρόσφατα φοιτητές του τμήματος Γεωπονίας του Α.Π.Θ., με ειδίκευση στην Αρχιτεκτονική Τοπίου. Οι φοιτητές