Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2019

Νάουσα.Ποιος θα πληρώσει το καμένο υπηρεσιακό δημαρχιακό όχημα στο συλλαλητήριο των Αθηνών;

Ερώτηση στην δημοτική αρχή για το ποιος θα πληρώσει το κατεστραμμένο από εμπρησμό των "μπαχαλάκηδων" στο συλλαλητήριο για την Μακεδονία στην Αθήνα, έκανε ο Σταύρος Τσέλιος. Απαντώντας του ο δήμαρχος Νικόλας Καρανικόλας είπε ότι δεν θα υπάρξει καμιά αποζημίωση από
την ασφάλεια, αφού δεν υπήρχε τέτοιος όρος στο συμβόλαιο. Δίκαιο το ερώτημα του κ. Τσέλιου με μια επισήμανση. Οι πολίτες της Νάουσας σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να επιβαρυνθούν τα 18.000 ευρώ της αξίας του. Ας αναζητηθούν ευθύνες αρμοδίως.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...