Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2019

Ιωάννα Πέρβου: Ο αντιγριπικός εμβολιασμός να γίνει...ιεροτελεστία για τον χειμώνα στον χώρο της υγείας

Σήμερα εμβολιαζόμαστε στη δουλειά. Ο αντιγριπικός εμβολιασμός πρέπει να γίνει η αγαπημένη μας ιεροτελεστία για το χειμώνα!" Λίγες, αλλά ουσιαστικές οι λέξεις της υποδιοικήτριας του
Νοσοκομείου Ημαθίας, Ιωάννας Πέρβου, για τον επιβαλλόμενο στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό στον χώρο της υγείας, αντιγριπικό εμβολιασμό. Δυστυχώς οι στατιστικές στην χώρα μας δείχνουν ότι το ποσοστό γιατρών και νοσηλευτών που κάνουν το αντιγριπικό εμβόλιο είναι πολύ πιο μικρό, από ότι στις δυτικές χώρες! Μήπως να τους μοιάσουμε και στα καλά τους;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...