Τρίτη 20 Αυγούστου 2019

Συγκίνηση για την ανάρτηση του Στέλιου Κυμπουρόπουλου στην θαυματουργή εικόνα της Παναγίας Σουμελά

"Στέκεις μακρυά μου ή είμαι εγώ που σε κρατώ σε απόσταση ασφάλειας;
Μένεις κοντά μου ή χάνω παράδεισο για λάθη στα βήματα μετάνοιας;
Είσαι μαζί μου ή σε σαγήνευσε η δόξα της ευλάβειας;

Κι αφού υπάρχεις, γιατί χαρίζεσαι στον φόβο της αφάνειας;".΄

Βαθιά η πίστη του ευρωβουλευτή μας Στέλιου Κυμπουρόπουλου στην Υπεραγία Θεοτόκο, την θαυματουργή εικόνα της οποίας προσκύνησε τον δεκαπενταύγουστο στην Παναγία Σουμελά. Ο Στέλιος συνοδευόμενος από τους γονείς του, συγκίνησε με τις λίγες σειρές που έγραψε για τούτο το προσκύνημα. Για όσους δε προσέρχονται με πίστη στην εικόνα της Παναγιάς Σουμελά, η πνευματική ανάταση που νοιώθουν είναι μοναδική. Ίδια με αυτή που έζησε και ο κ. Κυμπουρόπουλος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου