Πέμπτη 4 Ιουλίου 2019

Στην Καλαμπάκα το πανελλήνιο συνέδριο για τον διαβήτη με την συμμετοχή της ΓΛΥΚΙΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ

Ο σύλλογος διαβητικών Ν. Ημαθίας “Γλυκιά Ισορροπία”, καλεί όλους τους διαβητικούς  του νομού και τους φίλους να παρακολουθήσουν το Πανελλήνιο Συνέδριο για τον διαβήτη που διοργανώνει η
ελληνική Ομοσπονδία για τον διαβήτη “EΛΟΔΙ” στην Καλαμπάκα.
Ομιλητές θα είναι διακεκριμένοι επιστήμονες, καθηγητές πανεπιστήμιου και μπορείτε να υποβάλετε ερωτήσεις.
Ο σύλλογος μας διοργανώνει τριήμερη εκδρομή με αφορμή το συνέδριο και θα επισκεφτούμε την λίμνη Πλαστήρα και τα Μετέωρα πριν την έναρξη. Οι τιμές συμμετοχής είναι  100 ευρώ για δυο μέρες με πρωινό και ένα βράδυ (Σάββατο) σε ξενοδοχείο 5* και 80 ευρώ σε ξενοδοχείο 3*.
 Δηλώσεις συμμετοχής γίνονται στα γραφεία του συλλόγου 11-12 ώρα καθημερινά  Σωφρόνιου 25 , Νάουσα (ΚΑΠΗ Νάουσας). Τηλ. 2332024947 ή 6977598197 και στο παθολογικό κέντρο της κ. Μαρίας Ζησοπούλου στην Βέροια Εμ. Ζάχου 14 (πίσω από τα ΚΤΕΛ). Τηλ. 2331068106. Η προκαταβολή είναι 30 ευρώ για την έγγραφη.
Σημ.: Λόγω αυξημένης ζήτησης δωματίων για να πετύχουμε άριστη διαμονή σε καλό ξενοδοχείο δηλώστε από τώρα εως 18 Ιουλίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...