Πέμπτη 4 Ιουλίου 2019

Στο νοσοκομείο Βέροιας ο Λάζαρος


Υποχρέωσή μου να επισκεφθώ το Νοσοκομείο μας. Να συζητήσω με τον Διοικητή κ. Τάκη Μαυρογιώργο και να ευχαριστήσω το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό για τις υπεράνθρωπες
προσπάθειες που καταβάλλει για να θεραπεύσει και να απαλύνει τον πόνο των ασθενών.

Στη ΝΔ δεσμευόμαστε να αναβαθμίσουμε την δημόσια υγεία μας.

• Με την καθιέρωση ενός νέου, οργανωμένου προγράμματος δωρεάν προληπτικών εξετάσεων για όλους τους πολίτες, που θα καλύπτεται από τον ΕΟΠΥΥ

• Με την επέκταση της διάρκειας των επαναλαμβανόμενων συνταγών για χρονίως πάσχοντες

• Με την καθιέρωση ραντεβού εντός 24ώρου με γιατρούς του ΕΟΠΥΥ για ευαίσθητες ομάδες (ΑΜΕΑ, πολίτες άνω των 65 κ.λπ.)

• Με την κατ’ οίκον διανομή φαρμάκων σε συγκεκριμένες ομάδες ασθενών (ΑΜΕΑ, ασθενείς με καρκίνο κ.α.)

• Και βεβαίως με την ενίσχυση των νοσοκομείων μας με 1500 ειδικευόμενους νοσηλευτές ετησίως.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...