Πέμπτη 4 Ιουλίου 2019

Πυκνώνουν οι επαφές




Λίγες μόνο ώρες πριν ανοίξουν οι κάλπες, η υποψήφια βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Νίκη Καρατζιούλα πυκνώνει τις επισκέψεις σε επιχειρήσεις και φορείς του δημοσίου.
Την Τετάρτη 3/7/2019 επισκέφθηκε έναν παλιό γνώριμο, τηδιοίκησητων ΚΤΕΛ Ημαθίας. Η στενή
συνεργασία και η αποτελεσματικότητα στη διεκπεραίωση των θεμάτων που σχετίζονται με την Περιφερειακή Διοίκηση, έχει σφυρηλατήσει μια στενή ανθρώπινη σχέση. Για τον λόγο αυτό η συνάντηση είχε μάλλον την ομορφιά της επικοινωνίας φίλων, παρά την τυπική ενημέρωση.
Στη συνέχεια επισκέφθηκε το ιδιωτικό ΚΤΕΟ του κ. Ζερβού και έκλεισε την ημέρα με επίσκεψη στηνΈκθεση Εικαστικών στη Νάουσα.
Την επόμενη, 4/7/2019 από το πρωί ξεκίνησε μια σειρά επισκέψεων σε βιομηχανίες της Νάουσας. Επισκέφθηκε την επιχείρηση Αλεξιάδη, τις κιβωτοποιείεςΣίνου και Λαφάρα, την επιχείρηση Βαρβαρέσου και την επιχείρηση ελαστικών Μήτρου.
Στη συνέχεια επισκέφθηκε το γηροκομείο Νάουσας και έκλεισε τον πρωινό κύκλο με την επίσκεψη στην Πυροσβεστική Υπηρεσία.

Γραφείο Τύπου
Υποψήφιας βουλευτή
Νίκης Καρατζιούλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...