Τετάρτη 24 Ιουλίου 2019

Ο καλύτερος...πελάτης του Δημήτρη!

Το μπουλουκάκι της φωτογραφίας μας αποτελεί τον καλύτερο...πελάτη στο κουρείο του φίλου Δημήτρη Σαμαρά. Δεν
ξέρουμε αν του ζήτησε και ξύρισμα, πλέον του κουρέματος, αφού πλέον το ξυραφάκι είναι ντεμοντέ, αλλά σίγουρα αξίζει να τον περιποιηθεί ο Δημήτρης, δωρεάν φυσικά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τυποποιημένο παγωτό 0% σε ξυλάκι...56 ευρώ το κιλό !

  Υπάρχει ακρίβεια στην αγορά; Λειτουργούν ανεξέλεγκτα τα καρτέλ στα τρόφιμα και τα είδη βασικής ανάγκης; Ξέρετε ποια ήταν η τιμή κιλού