Σάββατο 29 Ιουνίου 2019

Κέντρο διερχομένων....ι.χ ήδων!

Πάνω από πεντάλεπτο κορνάριζε ο οδηγός του "αστικού" που δεν μπορούσε να περάσει από την ( Κώστα βάλε την οδό πώς την λένε) επειδή η ιδιοκτήτρια του γαλάζιου Ι.Χ οχήματος το στάθμευσε
για το γνωστό "νεοελληνικό πεντάλεπτο" στο πεζοδρόμιο!  Το υπαίθριο  πάρκινγκ ή κέντρο διερχομένων....Ι.Χ ήδων στην καρδιά της Βέροιας πρέπει να σταματήσει 'άμεσα, με το "ξήλωμα" των πινακίδων των παραβατών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...