Σάββατο 29 Ιουνίου 2019

Έρχονται τα...ψηφοδέλτια!

Μια βδομάδα έμεινε για τις βουλευτικές εκλογές της 7ης Ιουλίου και τα ψηφοδέλτια των κομμάτων άρχισαν να καταφθάνουν στην περιφερειακή ενότητα Ημαθίας. "Σεφτέ" έκαναν, χθες Παρασκευή,
αυτά της Νέας Δημοκρατίας, με τους υπαλλήλους της "νομαρχίας" να ρυθμίζουν και την κυκλοφορία για να μην γίνει μποτιλιάρισμα. Ευχές όλων το..."μποτιλιάρισμα" να γίνει στις κάλπες, από τους πολίτες που πρέπει να πάνε να ψηφίσουν το κόμμα που αυτοί θεωρούν ότι τους αντιπροσωπεύει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...