Σάββατο 8 Ιουνίου 2019

Παρωχημένη και απωθητική η χρήση αφίσας σε δημόσιους χώρους, αλλά το...κόμμα επιμένει!

Το θέαμα στους στύλους φωτισμού της πόλης αρκούντως θλιβερό και γραφικά παρωχημένο. Η εποχή της αφίσας δεν έχει εκλείψει για το ΚΚΕ, το οποίο θεωρεί ότι...αντιστέκεται στο κατεστημένο,
ρυπαίνοντας πρακτικά αλλά και αισθητικά με ενέργειες της εποχής του 1980. Και φυσικά καμιά δημοτική αρχή δεν τολμά να πράξει τα νόμιμα, φοβούμενη ότι θα χαρακτηριστεί "αντιπροοδευτική". Ας συζητήσουν επιτέλους στον "Περισσό" και ας καταλάβουν ότι με τέτοιες πρακτικές δεν προωθούν, αλλά απωθούν τους ψηφοφόρους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...