Δευτέρα 10 Ιουνίου 2019

Ως πότε θα ανεχόμαστε ως κοινωνία τέτοιες συμπεριφορές;

Ανερυθρίαστα παρκάρισαν πάνω στο πεζοδρόμιο του πάρκινγκ της πλατείας Αγίου Αντωνίου, αδιαφορώντας ότι ο πεζός πρέπει να κατέβει στο οδόστρωμα για να συνεχίσει την πορεία του, με οποίο κίνδυνο συνεπάγεται για την σωματική του ακεραιότητα. Στον
πεζόδρομο περισσότερα είναι τα αυτοκίνητα και τα μηχανάκια που...μαρσάρουν, απ΄ότι οι πεζοί. Το ζήτημα είναι το ως πότε ως κοινωνία θα ανεχόμαστε τέτοιες συμπεριφορές. Οι εκλογές πέρασαν πλέον, άρα και το περίφημο "πολιτικό κόστος". Καιρός η Βέροια να γίνει πόλη για ανθρώπους και όχι για μηχανές!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...