Τρίτη 7 Μαΐου 2019

Απόλυτα ικανοποιημένος ο πρόεδρος της ΕΠΣΗ, Στέργιος Μουρτζίλας!

"Ο τελικός του κυπέλλου της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Ημαθίας βρήκε, δίκαια, νικήτρια την ομάδα της Βέροιας και άξιο φιναλίστ τον Μέγα Αλέξανδρο Τρικάλων . Ως διοίκηση της ΕΠΣΗ διαβεβαιώνουμε τους εκατοντάδες φιλάθλους που βρέθηκαν στην γιορτή του ερασιτεχνικού
ποδοσφαίρου της περιφερειακής μας ενότητας ότι θα συνεχίσουμε ακόμη πιο δυνατά!". Με αυτή την δήλωση του ο πρόεδρος της ΕΠΣΗ, Στέργιος Μουρτζίλας, εξέφρασε την απόλυτη ικανοποίηση του για την άψογη διοργάνωση του τελικού του κυπέλλου ερασιτεχνών της Ημαθίας, το περασμένο Σάββατο. Σίγουρα τον Στέργιο τον περιμένει ένα άλλο...ντέρμπι, αυτό των περιφερειακών εκλογών, την Κυριακή 26η Μαΐου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ξεκίνησε το πρόγραμμα πισίνας των Δομών της Μέριμνας Ατόμων με Αυτισμό (Μ.Α.μ.Α.) και του Κέντρου Υποστήριξης για τον Αυτισμό.

 Σήμερα πραγματοποιήθηκε η πρώτη ημέρα του προγράμματος πισίνας για τους ωφελούμενους του πρωινού τμήματος του ΚΔΑΠ ΑμεΑ Μ.Α.μ.Α. 2 και του ...