Τρίτη 7 Μαΐου 2019

Νίκη από το πρώτο..."ημίχρονο" για Τζίτζι!

Στο όριο της αυτοδυναμίας δείχνουν και οι τελευταίες δημοσκοπήσεις την "Αλληλεγγύη" του Απόστολου Τζιτζικώστα, ο οποίος συμμετείχε στις εκδηλώσεις μνήμης για το Ολοκαύτωμα της Νάουσας, έχοντας στο πλευρό του, τον ευρωβουλευτή και εκ νέου υποψήφιο, Νότη Μαριά. Στη
φωτογραφία μας θα μπορούσε ο Νότης να δείχνει το...στοίχημα που έπαιξε υπέρ Τζίτζι, για νίκη από το...πρώτο ημίχρονο των περιφερειακών εκλογών! Προφανώς κάνουμε χιούμορ. Απλά ο κ. Μαριάς του έδειξε την προεκλογική του κάρτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ξεκίνησε το πρόγραμμα πισίνας των Δομών της Μέριμνας Ατόμων με Αυτισμό (Μ.Α.μ.Α.) και του Κέντρου Υποστήριξης για τον Αυτισμό.

 Σήμερα πραγματοποιήθηκε η πρώτη ημέρα του προγράμματος πισίνας για τους ωφελούμενους του πρωινού τμήματος του ΚΔΑΠ ΑμεΑ Μ.Α.μ.Α. 2 και του ...