Πέμπτη 9 Μαΐου 2019

Δικογραφία από την Ασφάλεια Νάουσας σε δυο "μπουμπούκια" 27 και 37 χρονών!

Από το Τμήμα Ασφάλειας Νάουσας, σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος δύο ημεδαπών ηλικίας 27 και 37 ετών, διότι όπως προέκυψε από την έρευνα, τον περασμένο
Ιανουάριο αφαίρεσαν από κατάστημα σε περιοχή της Ημαθίας, με τη μέθοδο της απασχόλησης, το χρηματικό ποσό των 150 ευρώ. Όπως διαπιστώθηκε, το ίδιο χρονικό διάστημα, ο 27χρονος με άγνωστο συνεργό του, προσποιούμενοι τους πελάτες, πήγαν σε δύο πρατήρια υγρών καυσίμων σε περιοχή της Ημαθίας και ανεφοδίασαν το όχημα στο οποίο επέβαιναν με καύσιμα συνολικής αξίας 143 ευρώ, χωρίς να καταβάλλουν το αντίστοιχο αντίτιμο.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...