Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2019

Δρώμενο στο κέντρο της Νάουσας από το ΣΔΕ Νάουσας, στο πλαίσιο του ecomobility

Το Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2019, εκπαιδευόμενοι του ΣΔΕ Νάουσας και οι   αρμόδιοι εκπαιδευτικοί
του προγράμματος «Ecomobility – ασφαλής  μετακίνηση στην πόλη» κ.Στεργίδου Ειρήνη και
κ. Μικροπούλου Ελένη,  στο πλαίσιο της καινοτόμου αυτής δράσης η οποία υλοποιείται για 3η συνεχόμενη χρονιά στο σχολείο, πραγματοποίησαν στο κέντρο της Νάουσας  δρώμενο ευαισθητοποίησης οδηγών και πεζών με στόχο τον σεβασμό των  οδηγών ως προς  τις διαβάσεις  των πεζών. Η δράση περιελάμβανε  σταμάτημα των αυτοκινήτων και βοήθεια των πεζών να διασχίσουν με  ασφάλεια το δρόμο από τη διάβαση. Επίσης μοιράστηκαν φυλλάδια με  κανόνες οδικής συμπεριφοράς τόσο σε οδηγούς όσο και σε πεζούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...