Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2019

Ομιλία για την στοματική υγιεινή στον Παιδικό του Αγγελοχωρίου!

Την Δευτέρα  4 Φεβρουαρίου  2019 ο Παιδικός Σταθμός Αγγελοχωρίου  στα πλαίσια  των  ενημερωτικών εκδηλώσεων  που έχει προγραμματίσει με  σκοπό την ενημέρωση γονέων και
νηπίων, διοργάνωσε ενημερωτική ομιλία με θέμα " Στοματική  υγιεινή στην Προσχολική ηλικία ". Την πολύ ενδιαφέρουσα ομιλία έκανε  ο Χειρουργός Οδοντίατρος κ. Αναστάσιος Καλώτας ο οποίος ενημέρωσε, αφιλοκερδώς,  τους γονείς  και  τα νήπια για τη σημασία της καθημερινής και σωστής υγιεινής των δοντιών, το σωστό πλύσιμο τους και τη σχέση ανάμεσα στην υγιεινή διατροφή και των γερών  δοντιών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...