Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2019

Το remake του....Γραφείου Βιομηχανικής Αλλαγής

Πέρασαν 21 χρόνια (1998) από την στιγμή που στελέχωσαν το "Γραφείο Βιομηχανικής Αλλαγής" στη Νάουσα, ως παράρτημα της ΑΝ.ΗΜΑ, με πρωτοβουλία του τότε αντινομάρχη του Ανδρέα
Βλαδάκη, Λάζαρου Τέμμα. Το reunion πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 30η Ιανουαρίου, με τον Γιώργο Αδαμίδη να επανέρχεται στην οικογένεια της "Αναπτυξιακής" , με αντικείμενο την υλοποίηση των δράσεων του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου στην περιοχή παρέμβασης του LEADER στην Ημαθία. Καλορίζικος, αν και παλιός!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...