Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2019

Η βασιλόπιτα του ΚΗΦΗ Νάουσας

Η κοπή της πίτας του Κέντρου Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων του Δήμου Νάουσας πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τετάρτης 30 Ιανουαρίου, στο χώρο του ΚΗΦΗ παρουσία των
ηλικιωμένων, συγγενών και εργαζομένων καθώς και των εθελοντών της Δομής.

Το παρών έδωσαν η πρόεδρος του ΝΠΔΔ κα Μαλάκη Αθηνά οι οποία αντάλλαξε ευχές για καλή χρονιά με τους ηλικιωμένους και τους εργαζόμενους της δομής. Το φλουρί έτυχε το προσωπικό του Κέντρου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...