Μια σειρά νομοθετημάτων, τα οποία, όπως επισημαίνει, καθιστούν απαγορευτική τη χρήση υπηρεσιακού αυτοκινήτου, πέραν των στενών ορίων της άσκησης των δημοτικών του καθηκόντων, αναφέρει σε ανάρτηση του στο fb, ο δημοτικός σύμβουλος Νάουσας, δικηγόρος, Γιώργος Βασιλείου. Παραθέτουμε τα όσα αναφέρει ο κ. Βασιλείου, τα οποία σίγουρα χρήζουν απάντησης από τον κ.Κουτσογιάννη, ο οποίος μάλιστα προσφάτως προσέλαβε νομικό, ως ειδικό συνεργάτη.
"Αφού λοιπόν μίσθωσε ο δήμος λεωφορείο, γιατί δεν ανέβηκε και ο ίδιος σε αυτό για να μεταβεί στην Αθήνα, αλλά προτίμησε να πάει με το υπηρεσιακό αυτοκίνητο; Επιτρέπονταν αυτό; Κατηγορηματικά όχι. Δείτε τι ισχύει νομοθετικά (υπ' αριθ. ΓΥ2783/1989 (ΦΕΚ.Β' 730), ΓΎ3 139/89, (ΦΕΚ.Β' 801), ΓΥ2226/90 (ΦΕΚ.Β' 288), 5788/4387/90 (ΦΕΚ.Β' 387), 1603/9134/95 (ΦΕΚ.Β' 245), 696/3876/98 (ΦΕΚ.Β' 170) αποφάσεις κατ' εφαρμογή του άρθρου 1 παρ. 1 περιπτ. α' του ν.δ. 2396/1953) για την κίνηση των δημοτικών οχημάτων και βγάλτε τα συμπεράσματά σας.
Τα αυτοκίνητα των δημοτικών υπηρεσιών πρέπει: α) να είναι εφοδιασμένα κατά την κυκλοφορία τους με διαταγή πορείας και δελτίο κίνησης, β) να χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για την κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών, γ) να μην κινούνται τις μη εργάσιμες ημέρες και ώρες εκτός αν υφίστανται επιτακτικές υπηρεσιακές ανάγκες που επιβάλλουν την εξαίρεσή τους από τον περιορισμό αυτό και πάντοτε με έγκριση της αρμόδιας αρχής, και δ) να μην κινούνται εκτός των ορίων της διοικητικής περιφέρειας ή της ζώνης ευθύνης στην οποία ασκεί τα καθήκοντά του το εξυπηρετούμενο πρόσωπο ή η υπηρεσία.
Σύμφωνα με τα παραπάνω λοιπόν, κακώς μετέβη ο δήμαρχος στην Αθήνα με το υπηρεσιακό του αυτοκίνητο, πράγμα που σημαίνει ότι και ο ίδιος είναι υπεύθυνος για την καταστροφή του, από τους κάφρους όπως τους αποκαλεί, και συμφωνώ μαζί του.
Το θέμα βέβαια της παράνομης και αλόγιστης χρήσης των υπηρεσιακών αυτοκινήτων του δήμου μας, επί των ημερών της σημερινής δημοτικής αρχής, είναι γνωστό σε όλους. Οδήγηση από αναρμόδιους, και σε ημέρες και ώρες που δεν επιτρέπεται, που έχει ως αποτέλεσμα να έχουν γίνει πολλά τροχαία ατυχήματα και σημαντικές καταστροφές στον λιγοστό στόλο των υπηρεσιακών αυτοκινήτων. Μέχρι σήμερα όμως δεν έχει ληφθεί κανένα απολύτως μέτρο για την αποκατάσταση της εύρυθμης λειτουργίας της υπηρεσίας. Και πώς άραγε να ληφθεί άλλωστε, όταν ο ίδιος ο δήμαρχος πρεσβεύει τα εντελώς αντίθετα;
Αλλά και αν ακόμη με μεγάλη επιείκεια ήθελε γίνει δεκτό, ότι καλώς και κατ’ εξαίρεση μετέβη ο δήμαρχος στην Αθήνα με το υπηρεσιακό του αυτοκίνητο, λόγω της ημέρας βεβαίως, δείτε τι ισχύει για την στάθμευση των υπηρεσιακών αυτοκινήτων και βγάλτε επιπρόσθετα συμπεράσματα.
«Τα υπηρεσιακά οχήματα, σύμφωνα με τις ειδικότερες ρυθμίσεις της αριθμ. 6750/ 32572/28-11-1994 απόφασης των Υπουργών Προεδρίας και Δημόσιας Τάξης, πρέπει να σταθμεύουν ή διανυκτερεύουν σε δημόσιους, ασφαλείς ή φυλασσόμενους χώρους,και μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις στο πλησιέστερο προς την κατοικία του οδηγού Αστυνομικό Τμήμα.
Η στάθμευση ή διανυκτέρευση υπηρεσιακού αυτοκινήτου σε άλλο χώρο (όπως π.χ. στην οικία του οδηγού ή του εξυπηρετούμενου προσώπου) απαγορεύεται και θα ελέγχεται αυστηρά, ως ειδικό ποινικό αδίκημα και πειθαρχικό παράπτωμα".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου