Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2018

Τα γραφεία...ρύπου! Του Θόδωρου Ελευθεριάδη

Στη ζωή μου θεωρώ ευτυχές γεγονός το ότι βρέθηκα στο πλευρό του Κώστα Καλαϊτζίδη. Οι εμπειρίες που απέκτησα κοντά του σημαντικές. Δεν κρύφτηκα ποτέ. Θεωρώ τιμητικό για τον αντιπεριφερειάρη το γεγονός ότι δεν μου είπε ποτέ τίποτε για τις αξιακές μου αρχές.Ούτε τι θα
γράψω .Έγραφα λοιπόν αυτά που πίστευα και πιστεύω, τιμώντας τις αξίες και τις ευχές των γονέων μου. Μπορεί η ιδιοσυγκρασία μου να είναι ολίγον...θερμή, αλλά έτσι υπήρξα σε όλη μου την ζωή, λέγοντας φωναχτά αυτά που πιστεύω. Με τα λάθη μου και τα μεγάλα πάθη μου, θεώρησα και θεωρώ καλό να βοηθώ, στο μέτρο που μπορώ,τον τόπο μου. Δεν υπηρέτησα λοιπόν γραφεία...ρύπου, ούτε και πρόκειται να υπηρετήσω. Όσοι νομίζουν ότι μπορούν να με διαβάλουν, πουλώντας εκδουλεύσεις για ολίγες δεκάδες, άντε εκατοντάδες, ευρώ, μου κάνουν μεγάλο καλό για την "διαφήμιση". Ξεχνούν βέβαια ότι κάποτε πληρώθηκαν για να βρίζουν εκλογικά, μέσω των γραφείων ρύπου, αυτούς που τους έδωσαν χρήματα. Ξεχνούν ότι τη ρήση "ο κόσμος το έχει τούμπανο και εμείς κρυφό καμάρι". Γνωστή η δράση τους, όπως και γνωστή η προσπάθεια να εκταμιεύσουν εκ νέου λίγες εκατοντάδες ευρώ από τους "αντιπάλους" αυτών που υπηρετούν σήμερα.Μοναδικός κριτής του καθενός μας βέβαια, πέραν του Θεού, οι αναγνώστες μας. Ας αφήσουν λοιπόν κατά μέρος τις ρυπαρότητες γιατί τους πήραν χαμπάρι, όλοι. Να το ξέρουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου