Τετάρτη 29 Αυγούστου 2018

Η μεγάλη χαρά...ζωής για τον Σταύρο!

Μεγάλη χαρά...ζωής για τον πρόεδρος της "τοπικής" της ΝΔ Νάουσας, Σταύρο Ζάχο, ο οποίος έλαβε επιστολή από το Πανεπιστήμιο Πατρών, με την οποία του ανακοινώθηκε ότι είναι
συμβατός δότης μυελού των οστών, με κάποιον συνάνθρωπο μας στην Ευρώπη! Ο Σταύρος, εμφανώς συγκινημένος, μας δήλωσε ότι νοιώθει όπως στην γέννηση των παιδιών του.Με λίγο σάλιο που έδωσε στον ιδιαίτερα δραστήριο σύλλογο των αιμοδοτών της Χαρίεσσας, ο Σταύρος δίνει ζωή, με λίγα κυβικά εκατοστά αίμα! Μήπως πρέπει όλοι να ακολουθήσουμε το παράδειγμα του; Η διαδικασία είναι απλή, ενώ ανώδυνη είναι και αυτή της λήψης του αίματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...