Τετάρτη 29 Αυγούστου 2018

Φασουλάδα στο...μπουκάλι!

Πεντανόστιμη, για μια ακόμη χρονιά, η αλάδωτη φασουλάδα στο μοναστήρι του Προδρόμου της Νάουσας. Από τα...
νεοελληνικά φυσικά ο συνωστισμός, όχι στην παραλία της Σμύρνης, αλλά στο να πάρουν οι παρευρισκόμενοι ένα πιάτο φασόλια, ακόμη και ένα νηστίσιμο κέρασμα. Δυστυχώς η αταξία είναι γνώριμο όλων μας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η διήγηση μέλους της επιτροπής, για άτομο που πήγε να πάρει, τα παλιότερα χρόνια, φασουλάδα με ένα...μπουκάλι! Τι να πει κανείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...