Τετάρτη 2 Μαΐου 2018

"Let' s do it Greece" στον Τριπόταμο

Την Κυριακή 29-04-2018, στο πλαίσιο της Πανελλήνιας Εθελοντικής Εκστρατείας “Let’s do it Greece”, ο σύλλογος  «ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ ΤΡΙΠΟΤΑΜΟΥ, ΒΕΡΟΙΑΣ»  σε συνεργασία με άλλες ομάδες πολιτών περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένες (Riv3r Enduro Crossing, Εθελοντές για
την Καθαριότητα κ.ά.) πραγματοποίησε καθαρισμό στις όχθες του ποταμού Τριπόταμου, μέσα στην πόλη της Βέροιας. Ο μεγαλύτερος όγκος σκουπιδιών ήταν συγκεντρωμένος κάτω από την γέφυρα θερμοπυλών (λαϊκή αγορά). Ωστόσο, μεγάλα κομμάτια από νάιλον, πολλά τσουβάλια αλλά και πλαστικές σακούλες ήταν σκαλωμένα στις ρίζες των δέντρων της όχθης καθώς τα είχε παρασύρει το ποτάμι από ανώτερα σημεία… Μέχρι και πεταγμένα χαλιά βρέθηκαν…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκ νέου πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Νάουσας ο Ανδρέας Αιδίνης. Η σύνθεση του προεδρείου

  Εκ νέου εξελέγη πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Νάουσας, στην συνεδρίαση του