Τετάρτη 2 Μαΐου 2018

Στεφάνια..."τιμής"!

Το θέαμα στο ηρώον των Στουμπάνων επιεικώς ασεβές! Δεν ξέρω αν οι αρμόδιοι αντιδήμαρχοι της Νάουσας, περπατούν την πόλη, θα τους συνιστούσα να το κάνουν, για να παρατηρούν και να διορθώνουν τα κακώς κείμενα. Τα στεφάνια που κατατέθηκαν την Κυριακή του Θωμά, άλλα ξεσκισμένα, άλλα πεταμένα και άλλα στο βάθρο, αποδεικνύουν ότι η τιμή μεν αποδόθηκε, αλλά το γεγονός ότι έπρεπε την επόμενη, τουλάχιστον, βδομάδα, να απομακρυνθούν και να καούν και όχι να πεταχτούν στα σκουπίδια, μάλλον είναι....too much για κάποιους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκ νέου πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Νάουσας ο Ανδρέας Αιδίνης. Η σύνθεση του προεδρείου

  Εκ νέου εξελέγη πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Νάουσας, στην συνεδρίαση του