Τετάρτη 25 Απριλίου 2018

Πρωτιές για τους αθλητές του ΕΟΣ Νάουσας στον "δρόμο θυσίας"

Ο ΕΟΣ Νάουσας έκανε αισθητή την παρουσία του στο δρόμο Θυσίας, παραδοσιακό αθλητικό δρώμενο για την πόλη της Νάουσας.
Στην μικρότερη κατηγορία έως 12 ετών η Μάρα Τσιάρκα
κατέκτησε  χρυσό μετάλλιο στο αγώνισμα των 1000 μέτρων.
Στην κατηγορία έως 15 ετών ο Γιώργος Αναστασιάδης κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο και η Στελλίνα Γιαννακοβίτη το αργυρό μετάλλιο στο αγώνισμα των 5.000 μέτρων.
Αξίζει να σημειωθεί η συμμετοχή του μέλους και αθλητή Θανάση Χατζηφωτιάδη στο επίπονο αγώνισμα των 10.000 μέτρων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...