Τρίτη 24 Απριλίου 2018

Επίτιμο μέλος της ΕΣΕΕ ο Τάκης Δημητριάδης από την Αλεξάνδρεια!

Επίτιμο μέλος της ΕΣΕΕ ανακηρύχθηκε, με απόφαση της γενικής της συνέλευσης, που διεξήχθη στην Αθήνα το περασμένο Σαββατοκύριακο και συμμετείχαν και εκπρόσωποι των εμπόρων της Ημαθίας, τον
παλαίμαχο συνδικαλιστή από την Αλεξάνδρεια, Τάκη Δημητριάδη(δεύτερος από αριστερά στην φωτογραφία, στο πλευρό του προέδρου της ΕΣΕΕ, Βασίλη Κορκίδη). Ο κ.Δημητριάδης πρωτοστάτησε στην δημιουργία του ΚΑΕΛΕ της πόλης του, όπου στεγάζεται, σε ιδιόκτητους χώρους και ο τοπικός Εμπορικός Σύλλογος. Μεγάλη η προσφορά του, επί δεκαετίας, στα κοινά του εμπορίου της χώρας και σίγουρα του αξίζει η τιμή. Διάδοχος κατάσταση στα κοινά ο γιος του, Γιώργος, ο οποίος είναι πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αλεξάνδρειας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...