Τρίτη 24 Απριλίου 2018

Η ομογένεια της Νέας Υόρκης γιόρτασε την εθνική μας επέτειο, παρουσία του Απόστολου Τζιτζικώστα!

"Στη Νέα Υόρκη, στην τελετή έπαρσης της Σημαίας, με την Ελληνική Ομογένεια και Έλληνες που ταξίδεψαν από όλη την Ελλάδα. Οι εκδηλώσεις για την Εθνική Επέτειο της Επανάστασης του 1821 ξεκίνησαν. Μεγάλη συγκίνηση να κυματίζει η Ελληνική Σημαία στην καρδιά της Νέας Υόρκης!" Αυτά τα λίγα, αλλά μεστά, ανακοίνωσε ο περιφερειάρχης Απόστολος Τζιτζικώστας που βρέθηκε
τούτες τις μέρες στην καρδιά της ομογένειας μας. Δυστυχώς η κυβέρνηση, αντί να δώσει δικαίωμα ψήφου στους απανταχού της γης Έλληνες, ετοιμάζεται να δώσει ιθαγένεια αλά Σημίτη στις εκλογές του 2.000, όταν όλοι "ελληνοποιήθηκαν", προς δόξαν της επανεκλογής του!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...