Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2018

Σύσταση επιτροπής για την δημιουργία σταθμού ΕΚΑΒ στην Αλεξάνδρεια


Την  σύσταση επιτροπής δημοτικών συμβούλων, η οποία θα κατέβει στην Αθήνα για να διεκδικήσει τη  δημιουργία σταθμού ΕΚΑΒ, στο Κέντρο Υγείας της Αλεξάνδρειας , μετά από πρόταση της δημοτικής συμβούλου της
μειοψηφίας κας. Όλγας Μοσχοπούλου, αποφασίστηκε στο πρόσφατο  δημοτικό συμβούλιο. Η κα. Μοσχοπούλου τόνισε ότι ο μεγάλος πληθυσμός του δήμου Αλεξάνδρειας δεν μπορεί να εξυπηρετείται περιστασιακά από το ΕΚΑΒ της Βέροιας. Με την πρόταση της συμφώνησε ο κ. Γκυρίνης και σύντομα θα υπάρξει κάθοδος στο υπουργείο Υγείας, για την υλοποίηση της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...